Tuesday, August 1, 2017

Ratu air mata

Aina ni kan... bila bawa ke tempat orang ramai dan ada yg suka tegur dia.. mula la nak berdrama air mata.
Kalau orang buat tak tahu jer, tak apa.
Elok pula dia explore ke sana sini.

Kalau tengok semula gambar2 raya dia, banyak benar yg ada drama air mata.
Scene sedih2.
Memang Ratu Air Mata si cilik sorang ni.

Ummi ni pun saje jer kan..
Siap buat entry khas utk ratu air mata ni.. kikiki.

Dia nangis bila saya letak di celah sepupunya...
Ni pun nangis juga walau kakak Aisyah yang pegang.
 Yang ni pula, beria nak lepaskan diri bila sepupu saya nak pegang dia...
Ni pun sama...
Walau nampak anak2 berempat jer, tapi realitinya ramai lagi yang sedang bergambar... Gigih buat photoshoot kat bendang dgn sepupu sepapat... Sporting pula mereka melayan posing beramai-ramai...

Ni saya letak kejap sbb nak salam.. terus nangis mcm kena cubit!
 Yg ni pun sama.. Rumah kawan juga...
 Letak sekejap sbb nak salam.. Apa lagi, menangis laaa Aina sekuat hati.. Takut kena tinggal agaknya.

Ha, kan cantik senyum (eh, ke sengih?) mcm tu Aina...
Happy sangat dapat main bunga api!


NuKilaN:
 

9 comments:

  1. Inilah lumrah ada anak anak

    Riuh bila ada mereka

    Kalau tak ada rumah jadi senyap

    Jadi penyeri rumah tangga

    ReplyDelete
  2. dh mcm neng yatimah lak ratu airmata aina ni hehehhehe....

    abis kalu akak pg keje dia melalak gini lah ye kak?

    ReplyDelete
  3. comel je, setiap gambarnya menangis.

    ReplyDelete
  4. Hihihi ratu airmata ye aina..
    Boleh ganti pelakon Neng Yatimah yg ratu airmata filem melayu tu ๐Ÿ˜Š

    Mungkin ye kot..
    Takut kena tinggal
    Dan tak biasa dgn org lain..
    Nak berkepit dgn umi jer๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  5. Kite kalu anak melalak gini rase geramnye lah.. Tp kalau moment ni smpat disnap, lain kali tengok balik macam comel pulak hahaha.

    ReplyDelete
  6. Hahahaha kan dah dapat gelaran ratu air mata....

    ReplyDelete
  7. Alolo bilansenyum comel sangat aina. Dia Rasa insecure kot kalau dgn org lain. Takpelah nanti dah confident nnti ok la tj

    ReplyDelete
  8. Hahaha..Aina..Aina..kejap ja dah besor... ratu air mata plak dah..hihi..takpe besar2 kang takdo nangis2 dah...

    ReplyDelete
  9. Nangis pun comey...
    Manja tu Bijen....acah acah anak bongsulah katakan hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails