Monday, May 16, 2011

menang GA

Alhamdulillah, 
sekali lagi menang GA 
kali ni menang GA anjuran mama Shifa
terima kasih mama sebab sudi anjurkan GA
dan terima kasih kpd en random.org sbb 
pilih nama akak sbg pemenang
keputusan penuh GA boleh tengok di sini
tahniah juga pada pemenang lain :)

saya ni akan jon GA bila ada mood
maaf  yer pada kawan kawan yg tag saya utk join GA atau contest
tapi saya tak dapat nak join
mungkin masa tu mood ke laut 
atau tak dapat curi masa nak join GA/contest
sebab tu saya tak berapa suka join GA yang nak kena tag another blogger
takut nanti blogger yg saya tag tu tak berkelapangan
mesti blogger tu akan rasa serba salah
but this is just my opinion

note: Selamat Hari Guru kepada blogger yang bergelar CIKGU  :)
NuKilaN:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails